HTML

Kommunikáció-kultúra-közösség

2009.12.08. 21:05 nele

Hogyan vágja a magyar könyvkiadó maga alatt a fát

Rengeteg tényezője van annak, mitől lesz egy könyv sikeres, melyik az, amit leveszünk a konyvesboltban a polcról. Nyilván egy magyarországi könyvkiadónak nincs arra kerete, hogy megfizesse a világ top 10 grafikusainak egyikét, hogy a könyv tartalmához, hangulatához illő, a célközönség ízlésvilágának megfelelő borítót tervezzen. Na de ennél, amit ezen könyv (kiragadott példa) esetében az orrunk alá nyomnak, még 5 óra GIMP-gyakorlás után is szebb borítót tervez egy hatodikos.

A magyar kiadás mellett összehasonlításképpen egy külföldi kiadás:

 

   

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://komm.blog.hu/api/trackback/id/tr531584504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása